על מיחזור טונרים ודיו

על מיחזור טונרים ודיו

מיחזור דיו וטונרים

כיצד ממחזרים את הטיונרים הרבים שמצטברים בכל משרד? מהיום זה פשוט. HP יוצאת בתוכנית ירוקה – איסוף ומיחזור דיו וטונרים משומשים. על התכנית המבריקה בכתבה שלפניכם.

HP יוצאת בתוכנית מבריקה וירוקה ללקוחותיה העסקיים בישראל – איסוף ומיחזור דיו וטונרים משומשים. לאחר שהתוכנית העולמית של חברת HP כבר תפסה תאוצה, היא מגיעה עם השירות הייחודי והירוק הזה גם לישראל.התוכנית נחלה הצלחה רבה ברחבי העולם והייתה זמינה עד כה ב-34 מדינות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וב- 55 מדינות בעולם כולו.

מספרים של מיחזור טונרים ודיו:
באמצעות מחסניות הדיו וטונרים שנאספו עד כה בתוכנית ה-Planet Partners של חברת HP ניתן היה למלא 300 בריכות אולימפיות! אם היו מחברים את כל מחסניות הדיו והטונרים שנאספו במסגרת התוכנית היו יכולים להקיף את כדור הארץ לאורך קו המשווה פעם וחצי. משקלם של מחסניות הדיו והטונרים שנאספו למיחזור החל משנת 1991 שווה למשקלם של 4300 מטוסים מסוג בואינג 737. מעל 300 מיליון מחסניות לייזר והזרקת דיו שלHP נאספו דרך תוכנית HP Planet Partners מאז הקמתה ב-1991 – שזה משקל של 177,000 טון.

HP Planet Partners
תוכנית HP Planet Partners שהינה חלק מתוכנית HP Eco Solutions, מספקת דרך קלה למחזר מוצרי הדפסה מתכלים של HP.בעזרת הצטרפות לתוכנית כזו תוכלו למחזר בחברה שלכם את הדיו והטונרים שלכם, להגדיל את החיסכון של החברה את הקו בר הקיימא של החברה וכמובן, את המוניטין הירוק שלה.חברת HPמבטיחה כי אף מחסנית שהוחזרה ל-HP באמצעות תוכנית ה-Planet Partners לא תגיע למזבלה. השירות החדש ניתן בחינם באמצעות אתר אינטרנט נוח לתפעול ש-HP הקימה לטובת הפרויקט, כחלק מתוכנית האחריות החברתית והחשיבות ש- HP רואה בשמירה על הסביבה.

זה קצת הרבה אז בהחלט יש מקום לשינוי, אם אתם עוד משליכים את מחסניות הדיו שלכם והטונרים.

תהליך המיחזור של הטונרים והדיו:
תהליך המיחזור מנוהל באופן קל ופשוט באמצעות אתר ייעודי – הלקוחות מבקרים באתר, מפרטים את הסוג הנכון של המחסניות הריקות ומזמינים קופסאות לאיסוף. לאחר קבלת קופסת איסוף וכאשר זו מתמלאת, היא נאספת ומועברת לאחד ממחסני מיחזור של החברה, שם הופכים את ראשי הדיו והטונרים המשומשים למוצרי פלסטיק שונים. איסוף ומשלוח קופסאות המיחזור נעשה תוך מספר ימים בלבד

מיחזור בצמיחה:
חברת HP מפרסמת את השירות החדש שלה בקרב לקוחותיה העסקיים באמצעות מתנה ירוקה ונהדרת. ערכת הנבטה משרדית קטנה. בכך גם תזכו לקבל מידע על תוכנית המיחזור של HP וגם תרוויחו נבטים אורגניים טעימים וטריים שגידלתם בעצמכם על שולחנכם במשרד.

תגובות​
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות
    דילוג לתוכן